Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Manowo

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat w sprawie wyznaczenia osoby pełniącej funkcję Koordynatora do spraw dostępności.

W związku z obowiązkiem nałożonym na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Wójt Gminy Manowo Zarządzeniem Nr 100/2020 z dnia 29 września 2020r. wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy Manowo. Funkcję tę powierzono Pani Dorocie Zwiefka – Głównemu specjaliście ds. promocji.

 Zadania koordynatora ds. dostępności

Do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Manowo;

  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ;

  • monitorowaniem działalności urzędu gminy i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

  • prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;

Zarządzenie Nr 100/2020 Wójta Gminy Manowo z dnia 29 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy Manowo.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności:  Pani Dorota Zwiefka – Główny specjalista ds. promocji

adres do korespondencji: ul. Szkolna 2, 76-015 Manowo

telefon: 94 318 31 49

e-mail: promocja@manowo.pl

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Pokutycki

Data wytworzenia:
26 lip 2021

Osoba dodająca informacje

Mariusz Pokutycki

Data publikacji:
26 lip 2021, godz. 11:22

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Pokutycki

Data aktualizacji:
29 lip 2021, godz. 15:36